Τί είναι το DeTour

Το DeTour αποτελεί ένα προιόν με αντικείμενο επεξεργασίας τη διαχείριση προορισμών, με δύο προορισμούς ως case studies (Ζάκυνθος και Καρδίτσα) από ομάδα φοιτητών (και όχι μόνο).

Η υφιστάμενη κατάσταση

Απαρχαιωμένο ελληνικό μοντέλο διαχείρισης προορισμού (3S)

O σκοπός

Η ανάδειξη του προορισμού ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ το Project

Η μέθοδος

Οι δείκτες, (βιώσιμος προορισμός, οικονομία, κοινωνία, περιβάλλον) θα χρησιμοποιηθούν για να αναδείξουν τα στοιχεία που δεν είναι φανερά ως σήμερα, οπότε αναφερόμαστε ουσιαστικά σε rebranding του προορισμού  με strengths που δεν προβάλλονται και κάλυψη των weaknesses που υπάρχουν.

Επιδιωκόμενα αποτελέσματα

Το τελικό προιόν θα αποτελεί ένα εργαλείο, ώστε να παρουσιαστεί ένα διαφοροποιημένο προίον με τελικό στόχο να αλλάξει/ εκσυγχρονιστεί η υπάρχουσα εντύπωση για τον προρισμό και το ρόλο του.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s